Kuten huomattu, olen pitänyt muutaman viikon bloggaustauon. Sanotaan että tauko tekee hyvää. En tosin tiedä että päteekö tuo vanha viisaus bloggailuun, mutta aina voi toki koettaa. Osasyy taukooni toki voi olla se että olen ollut (melko?) sairaana viimeiset kaksi viikkoa. Olen turhautunut lukien pääsykoekirjoja ja maaten sängynpohjalla (välihuomautuksena, miten voi olla mahdollista että "huvikseen" oksenteleva kärsii vatsataudista lähestulkoon ylimaallisen paljon?!). Todella kammottavaa.

Olen huomannut sairasteluni heikentävän henkistä vastustuskykyäni (voiko se olla edes mahdollista, tiedä häntä..). Ajattelin viettää perjantai-iltani disneyn rakastettujen klassikkoelokuvien seurassa, ja niin tein. Järkytin tosin itseäni melkoisesti, kun purskahdin itkuun, erään elokuvan lopussa. Jotenkin vain ollut aivan liian suuri tunnelataus elämässä viime aikoina, ja nyt se vain päätti purkautua.

Syömisilleni ei myöskään kuulu hyvää. Tiedän Erään Ystäväni olevan minuun todella pettynyt, kun hän yllätti minut sattumalta erään aterian jälkeen saniteettitiloista "pahoinvoivana". Olen palannut takaisin normaaliin ruokarytmiini. Töihin otan evääksi jotain vähäkalorista joka pitää verensokerin riittävän korkealla etten pyörry. Kun tulen kotiin, juon useamman kupin kahvia ja illalla syön päivän ns. pääaterian, josta pyrin pääsemään mahdollisimman nopeasti eroon. Se siitä, olen mitä olen ja tuo ei ole edes vielä mitenkään sairasta toimintaa!

"Jos saisin kolme elämää
Tämän yhden ainoan sijasta,
Voisin leikkiä iloksenne
Kuuliaista pientä lasta.
Kävisin koulut ja armeijat;
Koluaisin kusiset vankilat.
Nöyränä hiirenä piipertäisin.
Saisin sen, mikä tähteeksi jäisi.
Enkä koskaan pyytäisi: "minä",
Vaan aina sanoisin: "me",
Ja tekisin mitä te tahdotte.
Mitä vain ikinä tahdotte."
YUP ~ Jos Saisin Kolme Elämää